Jakou barvu reklamních polokošil vybrat na vodu
S nástupem letních teplot to mnohé z nás láká vyrazit někam k vodě, a mezi námi jsou i nadšenci, kteří se vypravují na vodácké výpravy. Jet na vodu má své podstatné výhody, jednak máte vodu pořád pod sebou, a pokud je vám horko a slunce praží do zátylku, stačí se ponořit pod hladinu nebo se alespoň osvěžit nabranou vodou do dlaní.
Vodácké výpravy bývají zajímavé zejména ve skupinách shodně smýšlejících lidí, kteří spolu sdílí společné chvíle, na hladině řeky pak nepanuje nuda, máte si s kým popovídat a výhodné je to i při spolupráci při přenášení lodí přes jezy a podobné překážky. Zábavné je to i v kempu poté, co postavíte stany a začnete připravovat něco k snědku. A ještě zábavnější to je, pokud obdarujete celou skupinu vodáků potištěným textilem.
Na vodáckých výpravách se občas můžete potkat s lidmi, u nichž snadno rozeznáte, že patří k sobě díky tričku nebo polokošili. Bývají na nich vyznačeny přezdívky a nějaké symbolické logo, které tamní partu charakterizuje, a odlišuje od ostatních. To samé si můžete vytvořit i vy. Reklamní polokošile je vhodný způsob, jak druhé obdarovat něčím, co nejen zpestří samotnou plavbu, ale bude i hmatatelnou památkou na uspořádanou vodáckou akci.
Reklamní polokošile jsou v ideálním případě bavlněné a zároveň velmi záleží na tom, jaké barvě dáte přednost. Barvy totiž mohou cosi naznačit a odlišně působit na okolní vodáky.
Červená – ta se hodí tam, kde chcete být středem pozornosti, a třeba jde o nějakou recesi na netradičních plavidlech v retro stylu atp. Potisk na červenou polokošili však vždy volte v barvě bílé nebo žluté, které tu krásně vyniknou, nikdy ovšem ne v černé, protože kombinace červené a černé je spíše negativní symbolikou.
Bílá – ta je neutrální a lze na ní tisknout všemi barvami, které tu krásně vyniknou. K bílé se ovšem hodí kontrastní barva šortek či plavek, tedy např. modrá nebo zelená.
Modrá – z modré vybírejte velmi světlé tóny, anebo tyrkysovou, budete dobře viditelní a navíc je modrá barvou volnosti a svobody, což k vodáctví neodmyslitelně patří.
Růžová – velmi provokativní růžovou barvu můžete nabídnout i mužům. Dříve (např. v době renesance) ji také muži rádi nosili a byla paradoxně symbolem mužnosti.